خبر
خبری 
محبوب ترین ها

با استناد به نوشته منتشر شده در سایت منبع یعنی کول دانلود که  در باره هاست دانلود و سرعت بارگیری فایل در سرویس های میزبانی صحبت کرده است، در این مطلب قصد داریم تا شما را با تنظیم دانلود منیجر برای دانلود پشت سر هم آشنا کنیم. نرم‌افزار دانلود منیجر توانسته قابلیت‌های گوناگونی را به خود اختصاص دهد که یکی از آن‌ها تنظیم دانلود پشت سر هم است. این کار باعث می‌شود تا کاربر بتواند یک صف شلوغ را به خوبی مدیریت کند. اگر شما نیز قصد انجام این کار را دارید ولی با نحوه انجام آن آشنایی ندارید، کافیست تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

اضافه کردن فایل به صف دانلود در IDM

در صورتی که نرم افزار دانلود منیجر بر روی لپ‌تاپ شما نصب شده باشد، با کلیک بر روی یک لینک، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود. این صفحه حاوی اطلاعات فایلی است که شما قصد دارید آن را دانلود کنید. در این صفحه شما می‌توانید به صورت کامل اطلاعات فایل موردنظر را مورد بررسی قرار دهید و سپس محل ذخیره‌سازی را نیز مشخص کنید. بعد از این کار کافی است تا بر روی دکمه Download Now کلیک کنید. با این کار فرایند دانلود نیز شروع خواهد شد.

اگر قصد دارید تا فایل شما به صف دانلود اضافه شود، می‌توانید گزینه Download Later را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید صف دانلود مورنظر خودتان را انتخاب کنید. با این کار فایل شما به صف دانلود می‌رود. زمانی که زمان موردنظر فرا برسد، دانلود نیز شروع خواهد شد.

گاهی اوقات ممکن است فایلی را به صفحه اصلی دانلود منتقل کرده باشید و حالا می‌خواهید آن را به صف دیگری انتقال دهید. برای این کار کافی است کلیک راست کرده و سپس گزینه Move to queue را انتخاب کنید. همچنین برای دیدن موجودی صف دانلود نیز باید قسمت Scheduler را انتخاب کنید. با مراجعه به این قسمت، می‌توانید صف‌های دانلود را مشاهده کنید.

برای اینکه پیش از یک فایل به صورت پشت سر هم دانلود شود نیز کافی است یک سری از کارها را به انجام برسانید. به عنوان مثال اگر در بخش دانلود عدد یک را تایپ کنید، در آن صورت تنها یک فایل دانلود خواهید شد. با تغییر دادن این عدد می‌توانید تعداد فایل‌هایی که پشت هم دانلود می‌شوند را نیز تغییر دهید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با نحوه تنظیم دانلود منیجر برای دانلود پشت سر هم آشنا کنیم. برای این کار نیاز است تا مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که در این مطلب آن‌ها را به شما ارائه دادیم. اگر سوال بیشتری ذهن شما را درگیر کرده است، می‌توانید آن را از طریق راه‌های ارتباطی درج‌شده در سایت با ما مطرح کنید.

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 2470
برچسب ها :

[ پنجشنبه 12 اسفند 1400 ] [ 20:33 ] [ صدا ]
.: Weblog Themes By niloblogWeblogSkin :.
درباره سایت

عضویت
نام :
نام کاربردي :
رمز عبور :
تکرار رمز عبور :
ايميل :
ورود
نام کاربردي :
رمز عبور :
بازیابی رمز عبور
خبرنامه

نظر سنجی

آمار وبلاگ

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 5
تعداد کل نظرات : 0

برچسب‌ ها
سایت
آپلود سنتر دائمی
امکانات وب